donderdag 9 januari 2014

SIWONE: Happy new year!






Gelukkig nieuwjaar!!

Hoewel je dat officieel niet meer mag zeggen, geloof ik? Desalniettemin (mooi woord he?!) wens ik iedereen een vrolijk, liefdevol, creatief, heel gelukkig, gezellig, succesvol en rustig 2014!
Rustig? Ja, rustig. Dat klinkt misschien een beetje saai en misschien is het dat ook, maar dat is voor mij even niet zo belangrijk. De afgelopen maanden zijn met een verbouwing, verhuizing, en daarnaast het normale leven van school, werk en huiswerk nogal stressvol verlopen. Het was eigenlijk allemaal een beetje te druk. Daarom heb ik mij voorgenomen het in 2014 een beetje rustiger aan te doen en proberen zo veel mogelijk te ontspannen en te genieten van de dingen en ontzettend lieve mensen om mij heen. Goed hé!? En dat voor iemand die normaal niet aan goede voornemens wil doen!
De afgelopen week heb ik al heel erg mijn best gedaan om me aan dit plan te houden, zoals je op de foto's hierboven misschien al wel kan zien. Je best doen om te ontspannen? Ja, dat klinkt gek, he? Dat vind ik zelf in ieder geval wel, maar het blijkt na de afgelopen periode toch echt wel weer een beetje wennen te zijn!
Een beetje onwennig dus, maar zeker ook wel fijn. Met een lekker kopje thee, tijdschriften, een paar kaarsjes en wat potloden kruip ik nu zo af en toe eventjes in en hoekje om eens even lekker te relaxen. Tekenen had ik al heel lang niet meer gedaan maar vind ik nog steeds heel leuk om te doen, zo blijkt het. Ook werd ik vandaag heel blij met het wolkje (te zien op de tweede foto) die vandaag bezorgd werd. Het is een dingetje dat je kan gebruiken om je oordopjes om heen te draaien zo dat ze niet meer in de knoop raken, heel handig. En hoe leuk zijn de roze kaarshoudertjes die ik afgelopen weekend kocht! Allemaal kleine dingetjes waar ik heel blij van kan worden. Hopelijk houd ik dit zo het hele jaar vast, dat lijkt me wel wat!

Wat zijn jouw voornemens en wensen voor het komende jaar?


|Bloglovin'|Google+|Facebook|
Trouwens, ik zou het heel leuk vinden als je me wil volgen!

4 opmerkingen:

  1. Happy new year! Goed bezig Simone, ontspannen is inderdaad ook heel belangrijk, geniet er maar van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je nog een gelukkig nieuw jaar! Je hebt een heel mooi goed voornemen, ontspannen en genieten zijn hele belangrijke dingen haha!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa, blij zijn met kleine dingetjes is goed. Ontspan je lekker vooral het nieuwe jaar!
    xx May

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog een gelukkig nieuwjaar!!

    Lots of love,
    www.naomijonker.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...