woensdag 25 december 2013

SIWONE: Cosy Christmas











Jeej, Het is kerst!
Deze tijd van lichtjes, warmte en kerstliedjes vind ik zo gezellig. Ook ons (nog steeds een beetje)kale huisje hebben we gezellig in kerstsfeer gebracht. Juist nu het nog een beetje leeg en onaf is vond ik het de perfecte gelegenheid om eens lekker uit te pakken met kerstversiering. Gekleurde slingers, kerstballen, lampjes, vogeltjes, kaarsjes en glitters. Zo is het toch een beetje gezellig! Zo gezellig zelfs, dat ik soms stiekem even niks liever doe dan thuis naast de kerstboom te zitten, hihi!
We hebben echt een heeele grote kerstboom. We schrokken zelfs een beetje toen we hem uitpakten, het leek toch een beetje gek, zo'n grote boom in een kale kamer. Maar, toen was het ook nog een kale boom. Wanneer we er lichtjes en versiering in hadden gehangen paste hij in eens hele maal in onze nieuwe huisje!
Het is een neppert, die boom. Ik kreeg hem dit jaar van mijn moeder, heel lief. Eigenlijk heb ik misschien wel meer met een echt kerstboom, dat ruikt zo lekker en staat zo mooi, maar dit groene monster is voor mij gelukkig ook heel speciaal. Het is de kerstboom die vroeger altijd in ons ouderlijk huis stond maar nadat mijn ouders uit elkaar gingen nooit meer gebruikt werd. Nu ik in een wat groter huisje ben gaan wonen past hij gelukkig hier in onze kamer en heeft hij toch nog een mooi plekje gekregen.
Het roze kerstboompje kreeg ik vorig jaar van mijn vriendje, zo lief! Veel mensen zijn verbaasd dat "hij het goed vindt", zo'n kitscherig ding in huis, maar hij vindt het juist heel leuk en heeft het zelf gekocht. Ik vind het echt leuk dat we wat de inrichting zo van de zelfde dingetjes houden. Zo maken we er samen echt ons nestje van..(zoet he..ach,eens per jaar mag dat, toch? Het is kerst ;-)

Toch ga ik mezelf nu zo van de bank afslepen en gezellig de kerstdagen met familie doorbrengen, ook heel fijn!
Fijn kerstfeest allemaal :)!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstbomen, ik ben zelf ook dol op kitscherige kerstbomen, had jarenlang een goud glitter exemplaar op mijn kamer staan haha.

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto'tjes, ziet er zo gezellig uit (:
    en dat roze boompje is zo cute!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...