vrijdag 11 oktober 2013

SIWONE: Miss Etoile



Oke, ik moet even iets corrigeren. In mijn vorige post schreef ik over mijn bezoek aan Kitsch Kitchen en mijn gouden vondsten daar. Letterlijk goud(nou ja, goudkleurig ;-) want ik werd verliefd op een goudkleurig servies. Behalve over dat servies vertelde ik ook over het woonmerk Magpie waar ik nog heel steeds enthousiast over ben. Toch moet ik opbiechten dat ik in mijn vorige bericht een foutje maakte. Ik dacht namelijk dat dit gouden servies afkomstig was van Magpie maar vond het wel verwonderlijk dat ik het op hun website niet terug kon vinden. U raad het al, in mijn hysterie rond dit merk, Kitsch Kitchen en het goudkleurige servies heb ik een verkeerde conclusie getrokken want inmiddels weet ik, na een klein beetje meer onderzoek, dat dit servies van het merk Miss Etoile komt. Dit doet niks af aan Magpie, dat blijft voor mij een ontzettend leuk en inspirerend merk en extra leuk is nu dat ik dus nog een leuk woonmerk heb gevonden.
Miss Etoile verkoopt voornamelijk servies en bakspulletjes, eigenlijk van alles voor in de keuken. Mierzoet, dat wel, maar dat vind ik toevallig heel erg leuk. Hierboven maakte ik een collage van spulletjes uit hun herfst/wintercollectie 2013 die mij het meest aanspreken. Als jij het ook interessant vind, kijk dan vooral even in hun online catalogus. Ik wordt er enorm vrolijk van en krijg gelijk zin om een heuse high tea te organiseren met allerlei lekkere hapjes en chique theetjes geserveerd in en op het schattige servies. Leuk weetje is trouwens dat je het servies ook online kan bestellen via zalando.nl en dus best makkelijk verkrijgbaar is.

Hoe ik er trouwens achter ben gekomen dat deze gouden schatjes van Miss Etoile afkomstig zijn? Tja.. wordt vervolgd ;-)..


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...